Bienvenido!

Hoi lieve vriendjes, vriendinnetjes, familie, buren, vage kennissen en overige stalkers,

na maaaaanden van plannen en weeeeken van voorbereiding, ben ik aangekomen in Bogotá, Colombia! Ik was echt absurd zenuwachtig de laatste week, en de zondagochtend van vertrek had ik zelfs het idee dat ik ff lekker over m'n nek zou gaan, maar alsnog ben ik om 8 uur zondagochtend vertrokken naar Parijs, waarna ik na een korte stop door zou vliegen naar Bogota. Na een stiekem toch best wel moeilijk afscheid (nogmaals bedankt lieve familie, huisgenootjes en kattukse vriendinnetjes, ik weet dat het niet makkelijk was om op zo'n onmenselijke tijd op te moeten staan!!) was het nog heel even de vraag of ik wel het vliegtuig ingelaten zou worden omdat ik nog geen ticket het land uit heb, maar ik ben zonder problemem in Bogota beland. Twee makkelijke vluchten later stond ik dan opeens aan de andere kant van de wereld op m'n AirPort pick-up te wachten. Een oud deelnemer aan het project, Ricardo, kwam mij en 3 Russische meisjes ophalen en bracht ons naar onze hostels. Eenmaal aangekomen in Destino Nomado, zaten er meerdere toekomstige deelnemers aan het project (Shapers dus, want wij gaan in het project Shape Colombia ff al die kiddo's daar shapen in engelse professionals) te chillen in de gemeenschappelijke ruimte. Onder deze shapers zaten twee Nederlandse jongens, Stef en Kris, die mij gelijk een biertje voor m'n neus zetten en mij op die manier direct goed verwelkomen :). Ondertussen was ik al uuuuuren wakker, dus ben ik vroeg naar bed gegaan (wat door het tijdverschil eigenlijk pas 10 uur was) en heb ik heerlijk wat uurtjes slaap kunnen inhalen. De volgende ochtend was ik natuurlijk door het 6 uur tijdverschil mega vroeg wakker, echt genieten uiteraard. Na een heerlijke douche heb ik met Kris afgesproken om de stad in te gaan om te kijken voor een buskaart, Colombiaanse simkaart en gewoon om de stad te ontdekken uiteraard! Uiteindelijk hebben we echte Colombiaanse koffie gedronken, beetje rondgewandeld in het mooie La Candelaria (de toeristische wijk), het museo de Bottero (met kunst van Bottero, Picasso, Ernst en vele anderen) bezocht, en zijn we 4 keer de ontzettend stijle heuvel naar ons hostel toe opgelopen, geen pretje kan ik je vertellen. Het leuke is, dat we tijdens onze Tour door de stad meerdere shapers tegengekomen zijn, wat maar aangeeft wat voor leuke community het hier is! ondertussen is het hier half 7, en wordt er een echte Italiaanse pizza party voorbereid door twee Italiaanse shapers, waarna er naar een ander hostel gaan om meer shapers te ontmoeten en samen een drankje te doen. U begrijpt lieve lezer, anouckie is helemaal happy hier. Tussendoor heb ik te horen gekregen op welke school ik les ga geven, wat helemaal niet zo'n mega slechte wijk is, en ben ik op zoek naar een appartementje. Morgen mag ik de hele dag genieten in het plaatselijke gemeentehuis om het so even te noemen om allerlei dingen te regelen, en gaan we 's avonds de verjaardag van een van de Nederlandse jongens vieren. De leef in Bogota is goed! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de superlieve berichtjes en cadeautjes die ik van jullie ontvangen heb, ookal kan ik misschien niet altijd even snel of even uitgebreid antwoorden, ik lees het allemaal en word van elk bericht super blij! Ik hoop snel weer een update te kunnen posten. Daaaaaaag lieve allemaal! Kusjes en koekels xxxxxxxx nouck

Reacties

Reacties

Maureen

Fijn dat je het zo leuk hebt zusje! Lekker genieten en gern gekke dingen doen :) kus

Monique

Ben blij dat je het goed hebt daar en leuke mensen ontmoet geniet ervan . Dikke kus van moos

(Ome) Rob

Hi Anouck,

Fantastisch dat je dit avontuur gaat ondernemen.
Geniet van alle indrukken en ben benieuwd naar je verhalen.

Groeten uit Eindhoven x

vati

he meis ,goed om te lezen dat je zo? lekkere ontvangst hebt gehad, het is je vergeven dat we zo onmenselijk vroeg op moesten.(hihi)
benieuwd naar je volgende bericht, veel plezier en zijn benieuwd waar je een app vind.
kus vati

(Ome) Gidy

Hallo Anouck ,
Het klinkt nu al als 1 groot avontuur.
Heel veel succes en plezier daar !

eileen

heey nouki

ik vind het super fijn dat je het leuk vind en ik ben ook super trots op je dit doet. veel plezier in Colombia die 6 maandjes.
kusjes xxxx eileen

Joke

Hoi anouck
Wat fijn dat het allemaal zo lukt leuk om zo contact te houden geniet en veel plezier xxxxx????

(Je nicht) Laura

He nichtje (zusje;-), ) super gaaf, ben benieuwd naar al je verhalen! Heel veel plezier en geniet ervan xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!